מחוז מיי הונג סון, תאילנד

מחוז מיי הונג סון נמצא ממערב לצ 'אנג מאי, והוא גובל במזרח מיאנמר (בורמה). יערות ונוף הרים עוצר נשימה הם מנת חלקם של המצפינים בתאילנד ומגיעים עד למחוז זה. עם הנופים המרשימים, מפלים, מערות ותושבי ההרים החביבים, המחוז אידיאלי ביותר לטרקים והרפתקאות מתונות.

בגלל תנאי השטח מחוז מיי הונג סון נחשב לאחד המחוזות הנידחים ביותר בתאילנד, ולכן קיבל את הזהות שלו. עם זאת, בירת המחוז הקטן שנמצאת ממש על הכביש ידועה באווירה הטובה ובאוויר הצח שנושב מההרים סביב. העמק היפהפה מוקף בהרים אשר מטשטש את ערפל שעות הבוקר המוקדמות, זה נוטף קסם מיוחד שממש כדאי לקום מוקדם בבוקר ולצפות. המקדש הבורמזי, ואגם ציורי, נקודת תצפית על ההרים. וההמולה בשוק הבוקר מזמינים אתכם לבקר. מבחר רחב של מלונות הופך את מיי הונג סון לבסיס אידיאלי עבור טיולי יום אל מחוץ לעיר.

מקדש דוי קונג מו

ממוקם על גבעה במערב העיר מתגאה בשני מקדשים בורמזים, הגדול אשר נבנה בשנת 1860 ו 1874 יותר מאת בטענה המקדש, תוכלו ליהנות נוף פנורמי מדהים של מיי הונג סון ואת נוף ההרים באזור.

מקדש נון

המקדש למרגלות דוי קונג מו הוא הבית 12 מטר ארוכה בודהה השוכב בבית יאי טאי (שאן) בסגנון בשנת 1875. גם לב הן בצד שני עומד לצד פסלי אריות גדולים ששומרים את העלייה אל דוי קונג מו.

וואט קו קם

מול מקדש נון נמצא מקדש זה שנבנה בשנת 1890, בו במיוחד שביתות מעבר מקורה מהכניסה (בסגנון אדריכלי בורמזי) Wihan מוביל. זה גם טקסטים על ההיסטוריה של העם של יאי טאי נשמרים, אשר כתובים גם בשפה של טאי יאי.